Kompis sover över!

Hej alla bloggläsare, eftersom min blogg pajjade av någon konstig anledning har jag skaffat en ny en, med sprillans ny design.

Idag kommer min bästa polare Martin på besök, han ska slagga här tills imon. Blir kul, blir antagligen film, stan och en massa spelandes. Uppdaterar senare idag.

EDIT: Passar på att göra en edit på gårdagens strapatser.

Igår tog jag då en lite utflykt utanför hedemora, cirka 2 mil utanför, hos den "hemliga" personen gjorde jag allt detta:

- Spelade keyboard, trummor samt guitarr
- Spelat playstation i form utav guitar hero
- Kollat på "American Idol"
- Käkat glass
- Plockan EN jordgubbe
- Varit ute i 2 minuter
- Ätit tacos

Hade det jätte trevligt!

Tack!


Kommentera fritt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0