Min topp 5 lista- 2009 års musik!

Tänkte lägga upp min musik, topp 5. Ta lärdom av mig, detta skall man lyssna på, gammalt som nytt, spelar ingen roll. Så börja tanka musik nu! (obs. listan ändras lite då och då)


1. Börjar med en väldigt mäktigt låt- där solorösten är höjdpunkten mellan 1.20 - 2min.

Dark Tranquillity - Therein







                                                                                                                 


2.
Äkta 90-tals musik!

Corona - Baby baby




















3. Klasisk 2009 låt i form utav lite Danspop.

Daniel Lindström - Saturday Night (Micheal Feiner radio edit)




4. Dags för en tjej i hårdrocksformat!

Within Temptation - Frozen





5. På femte plats kommer en låt från det tyska bandet Rammstein, tung låt.

Rammstein - Asche zu Asche






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0